לגגות רעפים שלל יתרונות ואין פלא שהם עדיין הגגות הנפוצים ביותר בבתים פרטיים בישראל.
גג רעפים הוא קל יחסית לגג יצוק בטון, בנייתו אומנם דורשת מומחיות אולם עבור בעלי מקצוע אין מדובר בעבודה מסובכת, גגות רעפים שנבנו כהלכה הם עמידים מאוד ואם ניזוקו ניתן לבצע בהם תיקונים. גם רמת הבידוד שמספקים גגות רעפים היא טובה למדי. עוד סיבה שרבים בוחרים בגג רעפים לביתם היא שמדובר בגגות נאים ומשום שניתן לבחור בין סוגי רעפים שונים אפשר לשוות לגג מראה כזה או אחר, הכול בהתאם להעדפות אישיות.

חברת יעקב הרשנבוים מתמחה בבנייה, החלפה, תיקון ותחזוקה של גגות רעפים, תיקון מרזבים וארגזי רוח.
בכל הנוגע לגגות רעפים אנו יודעים לספק כל פיתרון, החל מהקמת גג חדש, שיקום גג ישן, תיקון גגות רעפים, החלפת רעפים שבורים, חיזוק קונסטרוקציות של גגות רעפים ועוד.
אנו מתחייבים לבצע עבורכם עבודה ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תוך שימוש בשיטות עבודה מתקדמות ובחומרים איכותיים. אנו מעניקים אחריות מלאה על כל עבודה שאנו מבצעים והמוניטין שלנו כחברה מובילה בתחומה מזה למעלה משלושים שנה מדבר בעד עצמו.

תיקון גגות רעפים

סוגי רעפים

מבנה הגג, המראה שלו והאופן בו יבוצעו בו תיקונים במידת הצורך נגזרים, בין היתר, מסוג הרעפים בהם נעשה שימוש. בישראל מקובל להשתמש באחד משישה סוגי רעפים ואלה הם: רעפי חרס, בטון, צפחה, פלדה, שינגלס ופוליקרבונט. עד לפני כעשר שנים היו רוב רובם של גגות הרעפים בישראל נבנים תוך שימוש ברעפי חרס או בטון.
רעפי חרס הם הרעפים הכתמתמים אדומים. גגות מרעפי חרס צריכים להיבנות בשיפוע של 35%. רעפים אלה מספקים בידוד תרמי טוב יחסית, קל להניח את הרעפים תוך שהם משתלבים זה בזה ויוצרים אטימה מוחלטת כל עוד אין חסימות לזרימת המים במורד הגג.
רעפי בטון ניתנים לצביעה בכל גוון אולם על פי רוב הם יהיו אדומים. רעפי בטון נחשבים עמידים וחזקים (בעת הליכה על גג רעפי בטון יש חשש קטן יותר לשבירת רעפים ביחס להליכה על גג רעפי חרס). גג רעפי בטון צריך להיבנות בשיפוע של 30% לפחות ומפאת משקלם קונסטרוקציית העץ התומכת אותם נבנית באופן איתן יותר מזו הנחוצה לשאת משקל של רעפי חרס.

שימוש ברעפי צפחה הוא מועט יחסית בארץ, מדובר ברעפים המסותתים מאבן הציפחה, מחירם גבוהה והם בעלי מראה יוקרתי.

רעפי פלדה הם רעפים רחבים בעלי מראה של פס הנוצר מחיבור של כמה רעפים גליים יחד. הנחתם פשוטה ומהירה יותר משל רעפי חרס או בטון. למרות ניסיון לשוות להם מראה "אותנטי" של גג רעפי בטון או חרס ניתן להבחין שמדובר בגג מסוג שונה, מודרני מעט יותר, ניתן להשתמש ברעפי פלדה בגגות בכל גודל ובכל שיפוע.

תיקון גגות

תיקון גגות רעפים בעונת החורף

לפעמים קורה שתקלה בגג רעפים מתגלה בחורף. בדרך כלל מדובר בחדירת מים כתוצאה מרעפים שבורים, סדוקים או שזזו ממקומם, בעיות נוספות יכולות לנבוע מזרימה לא תקינה במורד הגג או בעיות אחרות בניקוז, תקלות כאלה יכולות לנבוע משקיעת הקונסטרוקציה התומכת בגג, חסימות במרזבים העשויים להיות נסתרים בתוך ארזג הרוח ועוד.
כשמתגלה תקלה מוכרחים לטפל בה ללא דיחוי כדי למנוע חדירת מים אל הבית, מצב שעלול לגרום לנזקים שונים כולל למבנה התומך את הגג (כתוצאה מכך שקורות העץ סופגות מים ומפתחות עיוותים). תיקון גגות רעפים בחורף הוא מאתגר יותר מתיקון דומה המבוצע בקיץ. חברה מקצועית המתמחה בהקמה, תיקון ותחזוקה של גגות רעפים, מרזבים וארגזי רוח תוכל לספק לכם פתרון תוך תכנון נכון של העבודה ושימוש אחראי באמצעים (כגון יריעות מחומר אוטם) המאפשרים לבצע את התיקון ללא סכנה של חדירת מים במהלך העבודה.

עונת הקיץ מתאימה במיוחד לביצוע החלפת גג רעפים

גגות רעפים שנבנו כהלכה הם עמידים מאוד ודורשים תחזוקה מעטה. עם זאת, ממגוון סיבות, יתכנו מקרים בהם יש לבצע תיקונים מסוגים שונים בגג רעפים, החל מהחלפת מספר רעפים שבורים, דרך חיזוק הקונסטרוקציה וכלה בהחלפת הגג כולו.
ככל שמדובר בתיקון שהיקפו רחב יותר כך יש לתכנן ולתזמן אותו בתשומת לב רבה יותר. החלפת גג רעפים ישן בחדש הוא פרויקט הדורש מספר ימים להשלמתו, חשוב מאוד להקפיד לבצע החלפה כזו רק כשאין סיכוי לגשם לאורך כל ימי העבודה.
יוצא איפה שעונת הקיץ מתאימה במיוחד לביצוע החלפת גג רעפים. אם אתם סבורים שגג הרעפים שלכם מתיישן וייתכן ויהיה צורך להחליפו, נצלו את העובדה כי הקיץ בפתח. צרו עמנו קשר ונוכל לבדוק עבורכם את מצב הגג, למסור לכם דו"ח מפורט ואם יתברר שאכן נדרשת עבודה רחבת היקף, עד כדי החלפת הגג כולו, נוכל לתזמן את ביצועה כך שניתן יהיה להשלים את המהלך באופן מאורגן ומסודר במהלך תקופה בה מזג האוויר בהיר ויבש.
החלפת ותיקון גג רעפים בקיץ תבטיח שאל החורף תגיעו כשמעל ראשיכם גג רעפים חדש המתאים לספק לביתכם את ההגנה הנדרשת גם במהלך הסופות העזות ביותר.

  • החלפת הגג בוצעה במהירות ובמיומנות. הבעיה נפתרה ואין לנו יותר נזילות בבית.

    מלני, רמת גן
  • היה לנו גג רעפים חרס חדש בן 3 שנים. כל הזמן היו נזילות. יעקב הגיע, פירק את הרעפים, התקין פלטות עץ עם נייר איטום מיוחד, הרכיב מחדש הכל כמו שצריך , ומאז נפתרה הבעייה.

    גדי, רעננה
  • דירתי היתה מוצפת. היו 2 בעלי מקצוע שעבדו לפניו, אך לא פתרו את הבעיה. יעקב הגיע במהירות והבעיה נפתרה, למרות שהרעפים ישנים. אני ממליצה בחום על יעקב הרשנבוים. הוא בעל מקצוע אמין ומקצועי, ישר והוגן.

    משפחת גוטרמן, בני ברק
  • בעל מקצוע מעולה, הגיע עם צוות מקצועי מאוד, והחליף את גג הרעפים והמרזבים בבניין ביומיים. עבודה נקייה, מסודרת ומקצועית.

    משפחת סוקניק, רמת גן

יעקב הרשנבוים פועל באזורים חולון, רמת גן, ראשון לציון, אזור השרון, הרצליה, תל אביב, בני ברק ופתח תקווה.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/toproofc/public_html/wp-content/themes/pergulot/page-new.php on line 73