חשיבות איטום חדרים רטובים בעת שיפוץ הגג

חודשי החורף הגשומים אומנם כבר מאחורינו אבל אין דבר יותר מרגיז מאשר נזילות ורטיבות בתקרה שנגמרת כתוצאה מהגשם. יש לא מעט בתים בישראל שכאשר מגיע הגשם פשוט לא עומדים בעומס וכל שגרת החיים של האנשים שגרים באותם בתים פשוט הופכת להיות סיוט אחד גדול. החשיבות של גג רעפים משודרג וחזק או של מרזבים תקינים היא עצומה, זה בהחלט יכול להיות ההבדל בין חורף שעובר בנעימות וחמימות לבין חורף שעובר עם המון כעס ועצבים מיותרים.

גג תקין הוא גג יפה – לשדרג גם את הנראות של הבית

כאשר אנחנו מחליפים רעפים ישנים בחדשים או כאשר אנחנו מחזקים את המבנה הקיים של הגג אנחנו קודם כל רוצים שמירה מעל הראש שלנו שתמנע ממים לחדור אל הבית. בנוסף, כאשר אנחנו מתקנים את הגג אנחנו גם משדרגים בצורה משמעותית את המראה של הבית, אם חשבתם שהגג אינו משמעותי בכל הקשור לעיצוב החיצוני של הבית כדאי מאוד שתחשבו מסלול מחדש כי מדובר באחד הכלים החזקים ביותר שיכולים להביא את השינוי. איטום הגג, חיזוק הקונסטרוקציה והחלפה של הרעפים תורמת המון לחיזוק הכללי של ביתכם, אל תשכחו גם שבמקביל אתם זוכים לשדרוג גם בעיצוב החיצוני של הבית.

הרחקת יונים והתאמת הגג לאקלים הישראלי

בנוסף לגג והמרזבים שיש לשדרג בביתכם יש עוד כמה בעיות שקורות אי שם מעל ראשינו. ארגזי רוח הם אחת השיטות הטובות ביותר להגן על הבית שלנו ואם בעבר בנו את ארגזי הרוח מעץ שנרקב עם השנים הרי שהיום מצאו את הפתרון המושלם בדמות ציפוי אלומיניום שפשוט עושה את העבודה לאורך זמן ועל הצד הטוב ביותר. עוד בעיה מוכרת בקרב אנשים עם בתים פרטיים הם היונים, אז אולי היונה משמלת את השלום והשלווה אבל כאשר יש לנו מאות יונים על הגג בכל יום זה בטח לא מסמל טובות. בעזרת דוקרנים או רשת ניתן להרחיק את היונים לאלתר ואם אתם מכירים את הבעיה הזו ורוצים להיפטר ממנה עכשיו יש לכם את הפתרון.

שיפוץ החדרים הרטובים בבית – עוד צעד בדרך למצב המושלם

אחרי שסידרנו את הגג וחיזקנו את המרזבים הגיע הזמן לאטום גם את החדרים הרלוונטיים בבית שכוללים בעיקר את חדרי האמבטיה והשירותים. שיפוץ ואיטום חדר אמבטיה הוא למעשה חלק בלתי נפרד מחיזוק הגג כיוון שזהו הצעד האחרון בדרך להשלמת המשימה שלא יחדרו מים לבית שלנו. אם אתם צריכים קבלן שיפוצים לאיטום חדר אמבטיה אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר ואל תפקידו את העבודה בידיו של איש מקצוע מתחיל או לא מספיק מקצועי. מדובר בעבודה שיכולה להיות חד פעמית ולחסוך לכם הרבה מאוד כסף ועצבים אבל גם בחירה שיכולה להיות בדיוק להיפך.