זה הזמן לעבוד על הגג לפני בוא החורף

כולנו יודעים כי הגג שנמצא מעל לראשינו, הוא הדבר החשוב לנו ביותר. זאת גם מבחינה תיאורטית שגורסת שכול אדם זקוק לקורת גג ובית חם. וגם מבחינה מעשית: שכן מבנה ללא גג או כזה שהגג שלו דורש תיקון – לא יהיה נוח ונעים למגורים. אבל אם נניח את הקלישאות בצד, נבין כי גגות באמת דורשים (מידי כמה שנים) תיקון ותחזוקה, בעוד שלקראת החורף: חשוב מאד לבצע את התיקונים הדרושים.

אז כיצד מתקנים גגות רעפים?

אם במבנה שלכם יש גג רעפים – יש לבצע תיקון אשר יאפשר בידוד טוב בימי החורף, שימנע קריסה או שבירה של רעפים, בעוד שבמקרים מסוימים יש לבצע החלפה כללית של הרעפים הנמצאים על גבי הגג. כאשר מתקנים את הרעפים, המומחים עוסקים בדרך למנוע חדירת מים אל המבנה תוך הנחת שכבות בידוד הדרושות לאיטום הגג. עוד יבצעו המומחים הנחת יריעות מתאימות, כמו גם החלפה של רעפים תקולים בחדשים.
לעיתים, דרושה עבודה נוספת כמו תיקון מרזבים וארגזי רוח למניעת נזילות ורטיבות, בעוד שהמומחים ידעו לאתר חסימות במרזבים, לתקן ארגזי רוח, להתקין אלמנטים חדשים ולמנוע שקיעה של הקונסטרוקציה שתומכת בגג. במידה והגג שלכם עשוי מחומרים שאינם רעפים – רצוי לבחור במומחים בעבודות בטון ואיטום גגות שיעשו את העבודה על ידי הנחת יריעות בטומניות, או על ידי זיפות המבנה.

מדוע כדאי לתקן גגות בחורף?

כאשר מתקנים גגות לפני החורף, קל יותר לבצע את התיקון ואנשי המקצוע יכולים לעבוד בזמן קצר יותר כדי לבצע את התיקונים הדרושים. בימי החורף, קשה לעלות על מבנים גבוהים, ופחות נוח לבצע הדבקה וחיבור של אלמנטים. מלבד זאת, הכנת הגג לחורף תהיה אפקטיבית ותימנע לחות ורטיבות, בעוד שהיא תספק הגנה מקסימאלית.

כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע לתיקון גגות, בחרו כאלה שיכול לספק כול תיקון החל מביצוע התקנת גג חדש עד לחיזוק קונסטרוקציה, החלפת רעפים שבורים, החלפת מרזבים ועוד. בכך תוכלו לקבל את כלל השירותים, תחת קורת גג אחת.