תיקון גגות רעפים תל אביב

הבית שלכם מתהדר בגג רעפים? מעולה. לפעמים אי אפשר פשוט להניח לו להיות ולהתקיים כמו שהוא, ויש צורך אמיתי לתקן אותו, לשקם אותו או להחליף אותו בגג חדש. במצב כזה אין לדחות את התיקון ויש לפנות בהקדם לאנשי מקצוע שמתמחים בתיקון ותחזוקה של גגות רעפים. דחייה של התיקון עשויה להוביל לחורף קר ורטוב – גם בתוך הבית.

כיצד מתבצע התהליך?

בראש ובראשונה יש להגיע למקום ולבצע בדיקה מקיפה של גג הרעפים, המרזב וארגז הרוח. יש לנסות להבין לא רק מהי הסוגיה אלא גם מה הגורם לה ולהעריך את מצב הגג. לאחר מכן מתקבלת החלטה כיצד לפעול. לעיתים יש צורך בהחלפה של רעף או רעפים בודדים, ולעיתים אין ברירה אלא לבצע שיקום מקיף יותר ואף להחליף את הגג הנוכחי בגג חדש. הכל בתיאום עם בעלי הבית ובהתאם לתקציב ולרצונות שלהם.

לא להתעכב בקריאה

מסיבות אלו ואחרות, בעלי גגות רעפים נוטים לפעמים להתעכב בקריאה לאנשי מקצוע. לעיתים מדובר בסיבה תקציבית או בכל סיבה אחרת. הבעיה נעוצה בכך שכאשר מגיעים הגשמים – הבעיה תיתן את אותותיה ביתר שאת ותפריע להתנהלות התקינה של הבית. לא רק שיכולות להיווצר הצפות בעקבות חדירה של מים, עשויים גם להיפגע אזורים וחלקים במבנה שחייבים להישאר יבשים ולא רטובים או לחים. הנזק רק יחמיר ויתרחב וכך גם עלות הטיפול במצב. מסיבות אלו יש לטפל בכל סוגיה בגג הרעפים בזמן ולא לדחות למועד אחר.

תיקון גגות רעפים בחורף

אם אפשר לתקן את הגג לפני הגשמים – עדיף. במידה ולא בוצעה ביקורת ולא הייתה ידיעה לגבי בעיה בגג, עדיין ניתן לבצע תיקונים גם במהלך החורף, ובפרט בימים הפחות רטובים. ניתן למתוח יריעות מחומר אוטם מעל אזורים חשופים ובכך להגן על הבית ולבצע כהלכה כל תיקון שיש לבצע.

תיקון גגות רעפים במרכז

חברת יעקב הרשנבוים מבצעת בנייה, תחזוקה ותיקון של גגות רעפים בתל אביב ובאזור השרון, גוש דן ומרכז הארץ. צרו איתנו קשר כעת וניעתר לעזרתכם בהקדם: 073-7576835