תיקון גגות רעפים חולון

החורף הבא יהיה נעים במיוחד עבורכם, כי גג הרעפים שלכם יהיה תקין לחלוטין והבידוד שהוא יספק יהיה מושלם. בשביל להבטיח שאכן כך יקרה, יש לדאוג לבצע ביקורת בגג קצת לפני שהחורף מגיע, בין אם ידוע לכם על בעיה ובין אם לא. ביקורת בגג יכולה לחשוף בעיות מפתיעות שאותן יהיה ניתן לתקן במועד ובזמן הנכון.

מי צריך לבצע ביקורת בגג – ומתי?

כל מי שיש לו בית פרטי עם גג רעפים צריך לבצע ביקורת לפחות פעם בשנה, ועדיף במהלך הקיץ או בסתיו ומעט לפני שהחורף נותן את אותותיו. הגיוני לבצע את הבדיקה היסודית ואת התיקונים הנדרשים במידת הצורך לפני שהגשמים יורדים עלינו. יתרה מכך, גם קל יותר לבצע תיקונים כשהסביבה יבשה ואין חשש לסופות וגשמים.

תיקונים אפשריים בגגות רעפים

רוב התיקונים הנדרשים נעים בין החלפת רעף שבור או רעף שזז ממקומו ועד לשיקום הגג או החלפת הגג כולו בגג חדש. כמובן שיכול להיות שהבעיה מקורה בארגז הרוח או במרזב, ואז התיקון יתמקד בהם. על מנת לאבחן את המצב יש לבצע בדיקה פיסית ומכאן להפיק מסקנות ולבצע את התיקונים בהתאם.

מה קורה אם לא מתקנים?

במידה ויש לבצע תיקון, אך הוא נדחה יתר על המידה או לא נעשה כלל, אתם עשויים להיקלע למצב ביש כשיגיעו הגשמים. הגג ומרכיביו מספקים לכם הגנה ובידוד, ואם הם ניזוקו, מי הגשמים עלולים לחדור לאזורים שחייבים להישאר יבשים ועלולות להיווצר הצפות. גם רטיבות וכתמים בקירות עלולים להופיע, ואיתם ריחות מעופשים של עובש. זהו איננו מצב חיובי ובריא לדרכי הנשימה שלכם. בנוסף לכך, גם הבידוד של הבית ייפגע, ואתם עלולים לסבול מטמפרטורות נמוכות מהממוצע.

כיצד מתקנים גגות רעפים?

גגות רעפים בודקים ומתקנים רק אנשי מקצוע מומחים ומנוסים בתחום, ולא מומלץ להתפשר על פחות מהטובים ביותר. חברת יעקב הרשנבוים מבצעת בנייה, החלפה, תחזוקה ותיקון גגות רעפים בחולון, רמת גן, ראשון לציון, תל אביב ועוד ערים באזור השרון והמרכז. צרו איתנו קשר ב-073-7576835/6 ונרתם בהקדם האפשרי לעזרתכם.