תיקון גגות רעפים בשרון

גגות רעפים פופולאריים בבתים פרטיים רבים בישראל, ובמיוחד אלו הבנויים מרעפי חרס, בטון או פלדה. הם מעניקים בידוד מעלה לגג, מלאכת הבנייה שלהם איננה מסובכת, הם נחשבים לעמידים מאוד ולא פחות חשוב – ניתן לבצע בהם תיקונים בעת הצורך. כיצד תוכל לדעת שיש צורך לבצע תיקון בגג הרעפים בבית?

עת התיקון

במידה ואתם שמים לב שקיימת רטיבות בתוך אחד מקירות הבית או מתחת למרצפות, קיים סיכוי סביר שהבעיה מקורה בגג הרעפים, בארגז הרוח או במרזב. גם עובש וריח מעופש עשויים לבשר על בעיה שכזאת. וודאי שגם נזילה או הצפה של ממש מהוות תמרורי אזהרה ברורים לבעיה בגג. כאשר אתם מבחינים באחד מהסימנים הללו – הזמינו אנשי מקצוע שעוסקים בתחזוקה ובתיקון של גגות רעפים.

ביקורת תקופתית לגג

כאשר עונת החורף מתקרבת, מומלץ מקרב לב לבצע ביקורת מקצועית לגג ולבחון את מצבו. הביקורת תוכל לוודא שלא קיימת סוגיה כלשהי שתוביל לאחת הבעיות המתוארות לעיל בזמן הסערות והגשמים. הביקורת עשויה לגלות סתימות במרזב, רעפים שבורים, רעפים שזזו ממקומם ופגמים ונזקים נוספים ולתקנם בהקדם.

בקיץ או בחורף?

כל פעולת תחזוקה ותיקון של הגג קשה יותר לביצוע במהלך החורף, ובמיוחד בימים סוערים, אך לרוב בכל זאת ניתן לבצע אותה על ידי תכנון נכון והנחה של יריעות מחומר אטום שימנעו חדירת מים במהלך העבודה. בכל אופן, אין ספק שהזמן הטוב והמומלץ ביותר לביצוע תיקונים הוא תקופת הקיץ או הסתיו ולפני שהחורף מבקר באופן רשמי. באופן זה, הביקורת או התיקון יהיו קלים יותר לביצוע, ואתם לא תצטרכו לסבול מחורף רטוב וקר יותר ממה שצריך בעקבות הפגיעה באטימות ובידוד הגג.

תיקון גגות רעפים על ידי חברת יעקב הרשנבוים

חברתנו עוסקת כבר למעלה משלושים שנה בבנייה, תחזוקה ותיקון גגות רעפים בשרון, במרכז הארץ ובגוש דן. הניסיון האדיר שלנו ומספר הלקוחות הרב שאיתם עבדנו במרוצת השנים עוזרים לנו לבצע עבודה מקצועית ומדויקת. התקשרו 073-7576835 ונגיע אליכם על מנת לבדוק את מצב הגג ולתקנו במידת הצורך באופן המקצועי ביותר.