תיקון גגות רעפים רמת גן

גגות רעפים מעטרים בתים פרטיים רבים בישראל. הם אמנם עמידים מאוד, אך גם בהם יש לבצע תיקונים מתקופה לתקופה ובהתאם למצבם. פגעי מזג אוויר שונים עשויים לגרום לשבירה של רעפים ולנזקים שונים אשר יכולים להוביל בתורם לחדירת מים לקונסטרוקציה של הגג ולתוך הבית עצמו, ולכן חשוב לתקן אותם בזמן.

נזקים אפשריים

עם הזמן, בעקבות שחיקה, בלאי והשפעות האקלים, עשויים להופיע פגמים וליקויים בגג וכתוצאה מכך גם בתוך הבית. במידה ויש רעף שבור או רעף שזז ממקומו, האיטום של הגג נפגע, ואז יכולים לחדור מים אל תוך הקונסטרוקציה של הגג ואל תוך הבית. עשויות להיווצר הצפות ועלולים להופיע כתמי עובש ורטיבות ואיתם גם ריח מעופש.

תיקונים אפשריים

מומלץ לבצע ביקורת אחת בשנה, לפני תחילת החורף, גם אם אין סימן לבעיה. במידה ומתגלים חדירה של מים או נזקי מים בתוך המבנה, וודאי שיש לבצע בדיקה מדויקת למצב הגג ולאבחן את מקור הבעיה. תיקונים אפשריים יכולים להיות בין היתר – החלפה של רעפים, חיזוק הקונסטרוקציה התומכת בגג, שיקום הגג ואף החלפת הגג כולו בגג חדש. בעיות עשויות לנבוע גם מבעיה במרזב או בארגז הרוח, ותיקון שלהם גם מהווה חלק מהעניין.

תיקון גגות רעפים בקיץ ובחורף

באופן גורף, כל עוד יודעים שיש בעיה זו או אחרת בגג, ולו אם מדבר ברעף אחד בודד – יש לפנות לאנשי מקצוע על מנת לתקן אותו. עדיף לעשות זאת במהלך עונות המעבר ובעונת הקיץ, מתי שאין גשמים, אז פעולת התיקון קלה ופשוטה יותר. לעיתים מדובר בפרויקט רחב היקף שאורך מספר ימים. גם בחורף ניתן לבצע פעולות תיקון ותחזוקה, אך הדבר קשה יותר, ובפרט אם מדובר בפרויקט רחב.

תיקון גגות רעפים בגוש דן

חברת יעקב הרשנבוים מספקת שירותי תיקון גגות רעפים, תיקון מרזבים, תיקון ארגזי רוח והקמת פרגולות באזור רמת גן, באזור מרכז ובאזור השרון. לקבלת שירות מקצועי של תיקון גגות רעפים צרו איתנו קשר עכשיו: 073-7576835