שאלות שצריך לשאול גגן לפני תחילת עבודה

הגג שנמצא על גבי המבנה שלנו, הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר במבנה. שכן הוא זה שמגן עלינו מפני רטיבות או חום, הגג מסייע לבודד תהודה, ובאמצעותו המבנה נשאר עומד על תילו, שריר וקיים.

ובכול זאת, עד כמה שעבודת הבנייה תהיה טוב וחזקה, גם הגגות של הבית שלנו, מתיישנים עם הזמן, הופכים רעועים, בעוד שהרעפים נושרים בשל איתני הטבע והזמן – מה שדורש תיקון וחידוש.

אם אתם רוצים להחליף או לשפץ את הגג: רצוי להיעזר באיש מקצוע מוסמך בתחום, אשר ידוע בשם 'גגן'. מומחה זה ידע להעניק ייעוץ מקצועי ומגוון שירותים הקשורים אל תיקון גגות רעפים. אז מה שואלים לפני תחילת העבודה? הנה כמה דגשים חשובים:

באיזה סדר גודל יהיה התיקון?

לפני תחילת העבודה, רצוי שהגגן יגיע ויבחן את הגג, יאבחן את מצבו ויוכל לומר לכם מה דרוש בעת התיקון. תיקון רעפים דורש לעיתים החלפה של הרעפים הישנים בחדשים, איטום מחודש של הגג, החלפה או תיקון מרזבים, ובעצם כול שיפוץ כללי או החלפה של הרעפים הישנים, בחדשים. לכן חשוב לקבל הערכה של מהלך העבודה, תוך קבלת הצעת מחיר שתכלול את החומרים + זמן העבודה + מע"מ.

כמה זמן תארך העבודה

לחיות בלי גג מעל הראש, זה דבר בלתי אפשרי(!) בעיקר במידה ודרושה החלפה של כלל האלמנטים בחלק העליון של המבנה. עם זאת, לעיתים לא דרושה החלפת קונסטרוקציה מלאה, אלא רק שיפוץ קל והחלפה חלקית של רעפים, באופן מקצועי. גם במקרים של בידוד מחודש לא תארך העבודה זמן רב והיא יכולה להתרחש במשך מספר ימים בודדים, עד שבוע. ובכול זאת דרושה הערכת זמן ותכנון זמני עבודה כך שהפעולה לא תפריע לסביבה.

איזה שירותים הגגן מספק

בחרו מומחה והוא איש מקצוע שמציע תיקון גגות רעפים בראשון לציון והסביבה שיכול להציע מגוון שירותים. בחירת חברת תיקון גגות שמאפשרת מגוון שירותים, כמו התקנת רעפים, תיקון מרזבים, תיקון ארגזי רוח, הרחקת יונים ושאר פעולות – תהיה מעולה. לכן חשוב להבין, בשיחה עם אנשי המקצוע, אילו שירותים נוספים אפשר לקבל תחת קורת גג אחת.

לסיכום, אם הגג שלכם אינו תקין, רצוי כבר עכשיו לבצע תיקון מתאים, עבור הגנה ראויה בחודשים הקרים ובידוד תקין לשאר חודשי השנה.

'יעקב הרשנבוים', מבצע תיקון גגות בכל היקף, בניית מרזב, ארגז רוח, תיקון מרזב, ציפוי ארגז רוח באלומיניום, הרחקת יונים, או כל שירות אחר בתחום. הננו עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה.  ליצירת קשר חייגו: 073-7576835