הרחקת יונים לצמיתות

מבין בעלי הכנף השכיחים בארצנו, היונים הן לא רק הנפוצות ביותר, הן גם אלו המהוות את המטרד המשמעותי ביותר בבתים רבים כמעט בכל שכונה ועיר בישראל. גם מי שאוהב בעלי חיים מתקשה לעיתים להתמודד עם המטרד, ומעבר למטרד ריחות ורעשים, מדובר לעיתים בסכנה בריאותית, עם פשפשים ואף חיידקים שהיונים משמשות נשאיות להם, כאשר היונים עצמן אינן נפגעות אולם יש אוכלוסיות (כמו ילדים קטנים או בעלי פעילות מופחתת של מערכת החיסון) שמאוד לא רצוי שישהו בקרבתן לאורך זמן. אם אתם מגלים כי היונים שסימנו את ביתכם כטריטוריה שלכם מעיבות על איכות החיים, מלכלכות את הכביסה וסותמות את המרזבים – חשוב שתדעו שיש פתרונות. אנשי המקצוע המתמחים בהרחקת יונים, יסייעו לכם להיפטר מבעלי הכנף המטרידים – באופן בטיחותי, כך שלא יפגע בכם, בחיות המחמד או ביונים עצמן – ולטווח ארוך.

אל תנסו את זה לבד בבית

אתרי המכירות הסיניים מלאים בשפע של מוצרים להרחקת יונים במחירים נמוכים. מגוון הפתרונות הקיים בשוק להרחקת יונים כולל שפע של אפשרויות, וחשוב שתדעו כי רק שימוש במוצרים איכותיים שיפעלו באופן מיטבי למשך תקופת זמן ארוכה, ובכל מזג אוויר; כמו גם התאמה מלאה ומקצועית בין המוצר להרחקת יונים לבין הבית ואוכלוסיית היונים שבו – יניבו את התוצאה הרצויה. על כן, לא די לרכוש מוצר להרחקת יונים ולהניחו בקרבת אדן החלון שלכם – אל תוותרו על התקנה מקצועית, שתתאים באופן מושלם למבנה הבית ולאזורי הקינון של היונים.

הפתרונות השונים להרחקת יונים

בין שפע הפתרונות המוצעים כיום להרחקת יונים, נציין את אלה –

  • התקנת דוקרנים על אדני החלונות, המונעים מהיונים לקנן באזורים לצמיתות
  • התקנת רשתות המונעות מבעלי כנף לחדור לאזור הבית שלכם
  • חסימת אזורי קינון פוטנציאליים ליונים, כמו פתחי אוורור, כוכים במבנה, וכדומה
  • פיזור חומרים כימיים להרחקת יונים – ישנם חומרים פעילים לאורך זמן שגורמים ליונים לחוש דחייה ולהתרחק מן המקום. אנחנו בכל מקרה לא משתמשים ברעלים להרחקת היונים, בשל הקושי המוסרי שבפתרון זה וכן בשל ההשפעה מרחיקת הלכת שלו על אזור המחייה של היונים והסכנה הבריאותית לשאר הדיירים בבית

מה עושים?

צוות המומחים מחברת יעקוב הרשנבוים התמקצע לאורך השנים בהתאמת פתרונות ארוכי טווח להרחקת יונים, ללא גרימת נזק ליונים, לסביבת המחייה שלהם וכמובן לדיירי הבית. נדע להתאים באופן מושלם את שילוב הפתרונות לצרכים במקום, להתקין כל פתרון באופן מקצועי ולאפשר לכם שקט ושלווה, עם בית נטול יונים מעל חבלי הכביסה, נטול רחשי יונים הומות כשאתם מנסים לישון, וכמובן – נטול הסכנות הבריאותיות שהיונים מביאות עימן. פנו אלינו, ונשמח להגיע, לייעץ, להתאים, ולהתקין עבורכם את השילוב המתאים ביותר עבורכם, להרחקת יונים לצמיתות מן הבית שלכם.