תיקון גגות רעפים הרצליה

תחזוקה ותיקון של גגות רעפים כוללים את הגג עצמו וגם את המרזב וארגז הרוח, שמהווים חלק בלתי נפרד מהגג. מדובר במכלול שלם שכאשר נוצרים בו נזקים או פגמים, התוצאה עשויה להיות בלתי נעימה בעליל ולהפריע ליושבי הבית ליהנות מחורף חמים ונעים. כמו כל חלק בבית, גם כאשר מדובר בגג יש להקפיד לבצע ביקורת אחת לתקופה ולטפל בכל בעיה שמתעוררת במהלכה.

בעיות אפשריות בגג

בעיות בגג עשויות להיווצר גם בחורף וגם בשאר עונות השנה. כמה מהסוגיות שעשויות להתעורר הן:

  • רעפים עשויים להישבר או לזוז ממקומם.
  • הקונסטרוקציה התומכת בגג עשויה לשקוע.
  • תפרי המרזב עשויים להיפתח.
  • חלקי המרזב עשויים להשתחרר, להתפרק, להישבר או להחליד והמרזב עשוי להיסתם.
  • ארגז הרוח עשוי להיות בלוי ובעל חורים.

כל בעיה היא בעלת משמעות והשלכות בלתי נעימות, כדוגמת חדירה של מים, רטיבות, הצפות, עובש וריחות לא נעימים. בעיה ממוקדת עשויה להחמיר ולהתרחב ולהפוך לבעיה רחבה יותר, וזוהי סיבה נוספת לטפל בבעיה בהקדם ולא להזניח את מצב הגג.

עניין של זמן

ככל שהבעיה בגג היא בהיקף גדול יותר, כך הטיפול בה אורך זמן רב יותר. יש להעריך את מצב הגג ולהחליט מהו הפתרון המתאים – פתיחת סתימה במרזב, החלפת רעפים, שיקום או החלפת ארגז הרוח בחדש, שיקום הגג ומרכיביו השונים ואף החלפת גג הרעפים כולו בגג חדש. עדיף לאתר את הבעיה בתקופה שאינה גשומה – כך קל יותר לבצע את התחזוקה הדרושה, ובפרט אם מדובר בפרויקט רחב היקף, שקשה יותר לבצע בחורף.

חורף חם ונעים

גגות רעפים מספקים רמה גבוהה של אטימה ובידוד, כך שבהחלט נעים לשהות תחתם. יתרון זה נפגע כמובן כאשר יש פגם בגג שמוביל לחדירה של מים. האינטרס שלכם הוא לערוך ביקורת בזמן ולאתר בעיות פוטנציאליות מבעוד מועד, כך שתוכלו לשהות בנעימים במסגרת הביתית גם בחורף, ולא תאלצו לסבול מבעיות שונות ומשונות.

חברת יעקב הרשנבוים מבצעת תיקון גגות רעפים הרצליה, תיקון גגות בפתח תקווה, חולון ועוד ערים במרכז, בשרון ובגוש דן. התקשרו 073-7576835/6 ונגיע אליכם בהקדם.