תיקון גגות רעפים פתח תקווה

קשה להתחרות במראה האלגנטי והמרשים של גגות רעפים – וגם עם רמת הבידוד שהם מעניקים. הם אינם קשים להרכבה, אך בכל זאת דורשים מומחיות. הם אמנם עמידים, אבל גם בהם יכולים להופיע פגמים, ולשם כך יש לקרוא לאנשי מקצוע שמתמחים בתיקון גגות רעפים.

מה עשוי לקרות?

בעיות בגג יכולות לכלול נזק לרעפים, בין אם בעקבות מפגע חיצוני ובין אם בשל בלאי טבעי. בעיות אפשריות נוספות קשורות לקונסטרוקציה התומכת של הגג וגם למרזב ולארגז הרוח. כל החלקים הללו מהווים חלק מהגג ומהאיטום של חלקו העליון של המבנה. כל בעיה עשויה להוביל לחדירה של מים לאזורים שצריכים להישאר יבשים, וכך להיווצרות של נזקים נוספים, כגון כתמים, עובש, רטיבות, הצפות וריחות בלתי נעימים.

למי ומתי קוראים?

קיימים כמה מצבים שונים בהם כדאי לקרוא לאנשי מקצוע המתמחים בבנייה, החלפה, תיקון ותחזוקה של גגות רעפים, מרזבים וארגזי רוח:

  • ביצוע ביקורת שנתית לפני עונת החורף ובוא הגשמים.
  • חשש לקיום נזק פיזי בגג.
  • נזקי מים ברורים בשטח, בין אם מדובר בהצפה או ברטיבות.

ביצוע ביקורת שנתית

הרבה יכול להתרחש במהלך השנה, לרבות בלאי טבעי של הגג. במידה ומדובר בגג ותיק או גג שעבר תיקונים רבים בעבר, חשוב עוד יותר לבצע ביקורת אחת לשנה. וויתור על ביקורת עשוי להוביל למצבים בלתי נעימים בזמן החורף. התזמון הטוב ביותר הוא אכן לפני שהגשמים מבקרים, כך קל יותר לבצע תיקונים אפשריים בגג.

החלפת הגג והקמת גג חדש

לעיתים אין אפשרות להסתפק רק בהחלפה של רעף או מספר רעפים שבורים או פגומים, אלא להחליף את הגג כולו. גם ביצוע פרויקט שכזה יש לקחת בחשבון. אמנם השאיפה היא להימנע מהחלפת הגג כולו בגג חדש, אך לעיתים אין ברירה. שיקום הגג היא אופציה נוספת שניתן לשקול במידת הצורך.

חברת יעקב הרשנבוים עומדת לשירותכם. לצורך תיקון גגות רעפים בפתח תקווה וערים נוספות בשרון ובמרכז, צרו איתנו ממש עכשיו קשר במספר. ניסיוננו בתחום רב מאוד ונשמח לספק לכם שירותי בניה, תיקון ותחזוקה של גגות רעפים, מרזבים וארגזי רוח: 073-7576835