מידע וטיפים על תיקוני גגות רעפים

כיום ניתן לראות גגות רעפים המכוסים על ידי רעפי בטון ישנים. מדובר בגגות ישנים אשר במשך שנים מנעו רטיבות וחדירת מים לבית אך כיום ישנם רעפים איכותיים יותר וניתן להחליף את הרעפים הישנים בחדשים. לקראת עונת החורף חשוב מאד לבצע תיקונים שונים במטרה לעבור את עונת החורף בשלום ללא כל נזקים.

בעת התיקון חשוב לבחור בעל מקצוע אשר יעשה שימוש בחומרי איטום איכותיים

אם אינכם מעוניינים כי גשמי הברכה יהפכו לגשמי קללה, הרי יש לפעול לסיוע של חברת איטום מקצועית. כחלק מההכנות לקראת עונת החורף חשוב מאד לבצע תיקונים שונים.

בעת התיקון חשוב מאד לבחור איש מקצוע אשר יעשה שימוש בחומרי איטום איכותיים על מנת למנוע בעיות בעתיד. איש מקצוע בתחום יבחר את החומר הטוב ביותר -אחד החומרים הללו הוא אלומיניום- יש לו תכונות רבות ההופכות אותו לחומר פופולרי כגון קשיחות , עמידות וגמישות. בעת התיקון יש לפנות אל חברה מקצועית בתחום- חברה מקצועית תקדיש זמן לביצוע עבודות תחזוקה תוך תיאור מפורט על ביצוע העבודות על מנת שלא תמצאו את עצמכם באפלה.

מה תכלול העבודה של בעלי מקצוע

עבודתם של בעלי מקצוע לצורך תיקון גגות רעפים תכלול מספר שלבים חשובים ביותר אשר יסייעו בתחזוקה:

שיפור קונסטרוקציה:  איש מקצוע יסיר את הרעפים הישנים ויקפיד על ביצוע עבודות תחזוקה הכוללות יישור, חיזור ותיקון תשתית

תחזוקה : איש מקצוע יבדוק את מצב תעלות הפח והמרזבים שאין בהם חורים.  אם יתגלו חורים, הרי הוא יפעל להחלפתם.   איש מקצוע יבצע את העבודה בצורה מקצועית ללא כל פגיעה בתקרה במהלך העבודה.

פינוי הפסולת : במסגרת תיקון גגות רעפים יש לבצע פינוי פסולת אשר תכלול בין היתר שברים של רעפים וחתיכות עצים.  איש מקצוע לא ישליך את הפסולת בטבע אלא באתר מיועד לפינוי פסולת.

 רפפות הצללה כפתרון הצללה מועדף

לצד היופי של גגות רעפים, קיימת חשיבות רבה לדאוג לפתרון הצללה בימים החמים. בעת תיקון גגות רעפים ניתן להוסיף רפפות הצללה על מנת להנות מפתרון הצללה אפקטיבי.

מדובר  בפתרון הצללה מועדף על אדריכלים ומעצבים רבים בעת התקנת גג רעפים. מטרתם היא לשלוט על כמות החדירה של האור ולספק איוורור וכן הגנה לפני הגשם, נוסף על השילוב שלהם כאלמנט עיצוב מרשים. בשל העובדה כי ניתן לשלוט על תנועת השלבים יש אפשרות לקבוע את מידת ההצללה תוך התאמה למזג האוויר.  כך לדוגמא בעונת החורף ניתן לקבוע הצללה מינימלית וליהנות מקרני השמש, זאת לעומת ימי הקיץ אז ניתן לקבוע הצללה מקסימלית.  יחד עם זאת,